середу, 26 жовтня 2016 р.

Ювіляри жовтня. Іван Цюпа


  Душа моя не вмре ніколи,
  Якщо не пустять мене в рай
  Я стану явором у полі,
  В блакитнім – сонячнім роздолі
  Я буду славить рідний край.
                                      І. А. Цюпа

        Любов до рідного народу і свого краю – споконвічна тема нашої літератури. І це закономірно, бо ж відданість рідній землі, що тебе породила, рідному народу, який тебе виростив, притаманна кожній людині, яка має в грудях гаряче серце. Важко назвати письменника, який би протягом свого творчого шляху не писав  схвильовано про ці благородні почуття.

«Краю мій,
Раю мій, -
Степове, роздолля,
Жайворові пісні
У ясній вишині.-
Ти – моя доля!
Голуби голубі
В голубій глибині
Голубого глибокого неба –
Своє серце віддам
В подарунок тобі,
Бо без тебе –
І серця не треба!
Краю мій,
Ти зігрій
Моє серце, як колос у полі, -
Ти навій мені мрій, -
Степовий вітровій, -
Подаруй мені – сонячну Долю! »

        Так щиро, пристрасно-поетично звертається до рідної Полтавщини відомий український письменник, талановитий поет, автор численних творів, що завоювали популярність у нашого читача, якому в цьому році, відзначаємо 105-річчя від дня народження – Іван Антонович Цюпа.
Читайте більше:

         На абонементі для дорослих до ювілею письменника створено тематичну поличку «Простелилася доля рушником».

Немає коментарів:

Дописати коментар